Direktlänk till inlägg 13 april 2013

Härlsningar från ett snöande Karlstad !!!!

Av blessingsrehab - 13 april 2013 13:26


Hej gaijs!

Här är det helt vitt och slaskigt aprilväder..men så ser det väl ut på en del platser uti vårt avlånga land. "April, April".


Det vart så länge sedan jag logga in att jag hade glömt mitt lösenord hahaha..Fick skaffa ett nytt  


Det är som förut min älskade skatt och lilltösa tar min energi så det blir inte ork över till att blogga särskilt ofta.

Men här har barnen alltid gått först och så kommer det att förbli.

Vi har en god komunikation och det vill man inte förlora för allt i världen när de är tonåringar. Jag är så tacksam att hon tyr sig till mig. Det är inte alltid självklart i den här åldern.


Annars är det en dag i taget.

Jag har börjat med vattengympa för värkande kropp och det är väldigt skönt men jobbigt..Hahaha jag skrattade åt mig själv sist. Jag hade tendensen att flyta upp hela tiden när jag stod i vattnet och skulle göra gymnastikövningar ..Kunde inte fatta. ja flöt än hit å en tid...hehe alla andra stod på sina fötter..

Men med en del övervikt både med pupper och mage och rompa, kunde de väl inte bli annat   


Här är jag med mina fyra telningar i magen..Hittade denna tavla för tio kronor i en outlettbutik på coop.

Outlett var det rätta stället. För jag är verkligen i utanförskapet på alla sätt nu för tia.

Jag å tösa skrattade gott. Nu hänger den i köket och smälter bra in på min färgskala.  


 


Kära Blooggers jag kommer inte att blogga så ofta så ni vet men jag tänker på hur ni har det.

Jag skall inte lägga av utan bara prioritera det som är rätt för oss just nu.


Må väl och Massor av kramar och Blessingar till alla som kikar in.   



 
 
Kaisa

Kaisa

13 april 2013 15:11

OCK jag skall inte skälla på dig idag utan tacka för att du tittar in och visar att du lever, Vov VoV Kram kram

http://andestyrka.blogspot.com

 
wiolettan

wiolettan

13 april 2013 15:37

Roligt att du tittar in till oss, jag saknar dig mycket. Visst har du rätt, barn och familj går före allt annat, så är det och ska så vara.
Men du, det där med vattengympa förstår jag inte. Jag tycker inte om att vara i vatten för jag har en känsla hela tiden av att sjunka, och, för dig är det tydligen tvärt om. Märkligt. Någon övervikt kan det inte bero på för jag är inte smal.
Hoppas att du sköter om dig och hälsar på ibland.
Varm kram.

http://wiolettan.bloggplatsen.se

 
GeddFish

GeddFish

13 april 2013 21:29

Puss, Blessing in the Storm! Jag är inte ett dugg orolig för dig, du fixar din familj, precis som jag fixade min!
Kram, and raise me up! Gerd♥♥♥

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
Lena

Lena

14 april 2013 22:27

Hallå igen!! :))

De där med för mycket fläsk både här & där känner jag igen! & jag som tänkt komma i bikinin till sommaren *gapskratt x en miljon" ha ha ha gick si så där, eller kanske jag hinner om jag börjar nu?? fniss...

Förstår att du ger din energi till familjen, självklart♥ & så får bloggen stå tillbaks, men jag kollar in lite då & då :))

Kram på dej & må så gott♥ /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Bling

Bling

15 april 2013 10:01

Roligt att se dej igen ♥
Förstår att det tar kraft, med tösa och annat. Inte är det lätt när man inte har så mycket kraft själv heller, värk tar på en på flera sätt :/ så gör det du mår bäst av. Mysig tavla..och jag läser och förstår raderna bredvid.
Stor Kram goa Bless ♥♥♥

http://savebling.blogspot.se

 
Piedra

Piedra

16 april 2013 09:47

Vilken läcker tavla!

Känner mig också som en riktig outsider på alla sätt och vis. Eländigt är vad det är just nu. Varken hinner eller orkar blogga så mycket jag heller just nu, men kul ändå att vi kan hålla kontakten lite.

Varm kram! ♥♥♥

http://piedra.bloggplatsen.se

 
Glamourwomen

Glamourwomen

18 april 2013 08:23

Saknar dig! Vart är du? kram

http://www.nattstad.se/Glamourwomen

 
Lena

Lena

23 april 2013 13:13

Kikar in & säger kram & hej! :)))

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Bling

Bling

24 april 2013 17:13

Kikar in med en mittiveckanKram <3

http://savebling.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blessingsrehab - 22 juni 2014 13:02


  Skriver lite tafatt några rader för att vänja mig vid att skriva lite bloggeri igen. Hjärtröttheten är nu utredd hos proffsen och det är ju som jag sagt hela tiden. Men ni vet hur det är. Det skall ältas och läsas och skickas hit o dit och sen ...

Av blessingsrehab - 16 juni 2014 11:06

  Jag fick nog helt enkelt bloggtorka och annat som jag glömt av. Men nu känns det roligt att skriva igen. Så jag hoppas att det blir konternuerligt. Lite update då. Lilltösa har börjat på gymnasium och läser till stylist. Jag kommer att lägga ...

Av blessingsrehab - 15 juni 2014 12:40


  Hej alla gamla och förhoppningsvis nya bloggarvänner.   Länge sedan Blessing lade händerna på tangentbordet för att beskriva vardagen och dela livet från den Värmländska "hufvudstaden".   Jag undrar vilka av de gamla kamraterna som är kva...

Av blessingsrehab - 11 augusti 2013 11:40


  Augusti älskade augusti..Ännu bättre september, oktober, november      Vilken sommar vi har haft. Nu måste väl ändå soldyrkarna vara glada? Jo jag har lidit. Och idag ör det 17 grader ute och jag tycker det är skönt. Jag älskar att solen ly...

Av blessingsrehab - 14 juli 2013 14:49


  Och faktiskt så hade jag Gevalia att bjuda på hehe! Stortösa ringde på förmiddagen igår och sa att hon längtade efter mami.Droskföraren är gammal bekant och det var riktigt trevligt.   Lilltösa blev riktigt glad.Hon har börjatsommarjobba in...

Skapa flashcards