Direktlänk till inlägg 14 juli 2013

Oväntat besök från Oslo.

Av blessingsrehab - 14 juli 2013 14:49


Och faktiskt så hade jag Gevalia att bjuda på hehe!

Stortösa ringde på förmiddagen igår och sa att hon längtade efter mami.Droskföraren är gammal bekant och det var riktigt trevligt.

 

Lilltösa blev riktigt glad.Hon har börjatsommarjobba inom äldreomsorgen och trivs så bra.Tänk när de blir så stora och fattar att man faktiskt blir trött efter en dag på jobbet!

 

Nu är stortösa och compani på väg till hem till oslo igen och forsätter leva sina egna liv med jobb och annat vardagsliv.


Vänner den här sommaren har jag upplevt en stillhet som jag inte känt på många många år..Jag är tacksam för att det är lungt på barnfronten och njuter så länge det vara. Förhoppnings tills jag slutar att andas.

Men vem kan ta något för givet.....


En kamrat till mig sysslar med vikingakonst blandannat..Här har hon gjort en fin mellanstor spindel till mig   

 


Den stora är under tillverkning..Jag skall ha dom på väggen ute på balkongen..Än får ja la hòppes på att de skrämmer bort de andra levande äckelspindlarna   .


Mina vänner goa Blooggers ha en fortsatt fin sommar..


Blessings från snigeln (ständigt närvarande) vid fläkta  



 
 
Lena

Lena

16 juli 2013 14:20

Härligt att höra att allt är i sin ordning! :))

Spindeln är fantastisk! iof. det värsta som finns ;) men denna var vacker & fint gjord♥ var på vippen att gå en kurs i luffarslöjd för några år sedan, men det blev inte så, kanske en annan gång...

Kram i solen♥ /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Piedra

Piedra

16 juli 2013 21:05

Så underbart skönt att du upplever stillhet! Jag hade hoppats på lite av den varan också, men den ser inte ut att infinna sig tyvärr. Kram! ♥

http://piedra.bloggplatsen.se

 
GeddFish

GeddFish

17 juli 2013 06:43

Jag fann stillheten i Norrland.
Innan dess var jag väldigt orolig.
Så skönt att du mår bra, Blessing in the Storm, får väl kalla dig något annat då.
Ja, tänk att jag var i Kristinehamn, nästan granne, men jag orkade inte ringa.
Kramelikram♥♥♥

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
wiolettan

wiolettan

21 juli 2013 09:04

Det var en häftig spindel. Duktig din kompis är. Blir det en snigel nästa gång?
Så roligt att höra att du har och har haft en skön sommar. Vi människor behöver få lite vila, lugn och ro för att kunna fortsätta vår vandring.
Mysigt med kärt besök.
Idag har vi varmt här hos oss, säkrast att vara inomhus.
Kram till dig.

http://wiolettaqn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blessingsrehab - 22 juni 2014 13:02


  Skriver lite tafatt några rader för att vänja mig vid att skriva lite bloggeri igen. Hjärtröttheten är nu utredd hos proffsen och det är ju som jag sagt hela tiden. Men ni vet hur det är. Det skall ältas och läsas och skickas hit o dit och sen ...

Av blessingsrehab - 16 juni 2014 11:06

  Jag fick nog helt enkelt bloggtorka och annat som jag glömt av. Men nu känns det roligt att skriva igen. Så jag hoppas att det blir konternuerligt. Lite update då. Lilltösa har börjat på gymnasium och läser till stylist. Jag kommer att lägga ...

Av blessingsrehab - 15 juni 2014 12:40


  Hej alla gamla och förhoppningsvis nya bloggarvänner.   Länge sedan Blessing lade händerna på tangentbordet för att beskriva vardagen och dela livet från den Värmländska "hufvudstaden".   Jag undrar vilka av de gamla kamraterna som är kva...

Av blessingsrehab - 11 augusti 2013 11:40


  Augusti älskade augusti..Ännu bättre september, oktober, november      Vilken sommar vi har haft. Nu måste väl ändå soldyrkarna vara glada? Jo jag har lidit. Och idag ör det 17 grader ute och jag tycker det är skönt. Jag älskar att solen ly...

Av blessingsrehab - 2 juli 2013 14:44


Midsommar i götet med mina girls var definitivt en höjdare. Träffade släkt från stockholm som jag inte träffat sen 1983 *ler* Dock kom jag inte ihåg det själv, men det är bra att andra kommer ihåg så jag kan lägga till lite minnen i min minnessam...

Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards