Direktlänk till inlägg 30 augusti 2011

Gooooomårron deee här e Karlstad City i etern ;)

Av blessingsrehab - 30 augusti 2011 10:27


Jag måste helt enkelt väcka mig själv vänner...


Min mamma :)..ringde tidigt idag. Jag var tvungen att säga att jag måste vakna först och att hon skulle ringa tillbaks.

Alltså det är så himla jobbigt att ha en sådan seeeeeg uppvakning.

Jag måste ställa klockan en halvtimma innan jag skall upp annars rämnar hela mitt hjärnsystem.


Bilda igår gav mig lite social närvaro. Skönt med trevliga människor att tala med.


Jag broderar för nöjes skull, men oxå för att hålla oron och fruktan borta.

Jag har nu kommit en bit på vägen med min kommande tavla Glädje...


  Klicka för förstoring.


Bara vara dag med allt vad det innebär...

Hösten är här och jag är nöjd med lite kyla och snålvindar :)


Blessings.

 
 
Piedra

Piedra

30 augusti 2011 11:30

Det är bara SÅ himla vackert det du gör!!! Man blir verkligen glad när man ser det. Idag hade jag också extremt svårt att vakna, trots att jag var så kissnödig. Annars vaknar jag ganska lätt, eftersom jag brukar sova så dåligt. Kram!

http://piedra.bloggplatsen.se

 
Kaisa

Kaisa

30 augusti 2011 12:10

Visst gör ditt hantverk namnet rättvisa :-) Allt gott till dig och en stor kram! ♥

http://andestyrka.blogspot.com

 
Kerstin

Kerstin

30 augusti 2011 15:47

Hej vännen!
Tittar in en sväng..
Du gör så fina terapiarbeten.Så noggrann och flitig! Önskar dej allt gott,du Guds ädelsten.
Varma kramar. Kerstin

http://Någonstansisverige.se

 
optimist

optimist

30 augusti 2011 16:43

Så fint du har gjort. Bra att du har funnit detta med broderiet som ett hjälpmedel för dig, bonus att det blir så vackert.
Hösten gör lite intrång i sommaren, det känns bra.
Kram och tack för dina varma rader.

http://optimist.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Måna

30 augusti 2011 23:42

Härligt att du hittat din grej å fint blir det med!! KraMen

 
Ingen bild

eva

31 augusti 2011 09:36

Flitiga Lisa !så fint med allt du gör. Ja nu kan man mysa med små ljus på kvällarna,. kram

 
paloma

paloma

31 augusti 2011 11:01

Godmorgon! Ja det är jobbigt att bli väckt på morgonen! Jag behöver min kopp kaffe och pula runt lite innan jag är talför! Så förstår hur du känner! Hoppas du får en fin dag! KRAM

http://www.paloma.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blessingsrehab - 22 juni 2014 13:02


  Skriver lite tafatt några rader för att vänja mig vid att skriva lite bloggeri igen. Hjärtröttheten är nu utredd hos proffsen och det är ju som jag sagt hela tiden. Men ni vet hur det är. Det skall ältas och läsas och skickas hit o dit och sen ...

Av blessingsrehab - 16 juni 2014 11:06

  Jag fick nog helt enkelt bloggtorka och annat som jag glömt av. Men nu känns det roligt att skriva igen. Så jag hoppas att det blir konternuerligt. Lite update då. Lilltösa har börjat på gymnasium och läser till stylist. Jag kommer att lägga ...

Av blessingsrehab - 15 juni 2014 12:40


  Hej alla gamla och förhoppningsvis nya bloggarvänner.   Länge sedan Blessing lade händerna på tangentbordet för att beskriva vardagen och dela livet från den Värmländska "hufvudstaden".   Jag undrar vilka av de gamla kamraterna som är kva...

Av blessingsrehab - 11 augusti 2013 11:40


  Augusti älskade augusti..Ännu bättre september, oktober, november      Vilken sommar vi har haft. Nu måste väl ändå soldyrkarna vara glada? Jo jag har lidit. Och idag ör det 17 grader ute och jag tycker det är skönt. Jag älskar att solen ly...

Av blessingsrehab - 14 juli 2013 14:49


  Och faktiskt så hade jag Gevalia att bjuda på hehe! Stortösa ringde på förmiddagen igår och sa att hon längtade efter mami.Droskföraren är gammal bekant och det var riktigt trevligt.   Lilltösa blev riktigt glad.Hon har börjatsommarjobba in...

Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards