Direktlänk till inlägg 16 september 2011

En kopplad hund idag...

Av blessingsrehab - 16 september 2011 10:49


Jag gör som reglerna säger.

Fast visst svir det att blivit åthutad av en ung man som kunde varit min son..

Idag har jag i alla fall bestämd att släppa detta och koncentrera mig på annat värdsligt.


Här kommer halvkinesen, han är en blandning av dvärgpudel och kinesisk nakenhund.

Och eftersom jag nu gjorde en helrakning så liknar han mest en Kines hehe..


Måste tilllägga att han inte gillar att fotas.


Före :) En liten trasselsudd..


   Efter  


Usch matte sluta nu..jag vill hoppa upp i ditt knä för jag fryyyssser nämligen alldeles förfärligt....:) 

   

Jag han fryser nu den lille. 32 cm hög..Vi har några stickade tröjor om det blir för kallt ute. Men idag var det skönt och han klagade inte alls..


Lilltösa är på inkommande spår. Liv i luckan..Jag MÅSTE diska Gaahhh..


Trevlig Helg alla rara Bloggers Blessing..

 
 
Piedra

Piedra

16 september 2011 11:53

Överhuvudtaget tycker jag det svider med otrevliga tillsägelser från paragrafryttare. Oj oj, vad mycket päls som försvann från den stackars trasselsudden. Kram!

http://piedra.bloggplatsen.se

 
Kaisa

Kaisa

16 september 2011 12:09

Det blev lite skillnad på storleken.... Du skulle absolut ha hundtröjan, men då hade det varit koppeltvång på dig med, he he..... Kram ♥

http://andestyrka.blogspot.com

 
Lena

Lena

16 september 2011 14:26

Skit åxå! ja tänk om du kunde flytta från grin kärringar & knasiga vaktmästare!!! bläää :(
En liten Rocco, förståeligt om han var en Mastiff kille på 120 kg & springades & hoppandes emot mäniskor, i tron om att vara en knähund, som dom ofta tror dom stora ha ha.. men en liten Rocco, varför gnäller dom... petetesser & prinsiper! nej fy! tacka vet jag friheten vi har här! :))
Ja nog liknar han en Kines allt ha ha.. & ett helt otroligt sött ansikte!! :))♥
Kram på er!♥

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Bling

Bling

16 september 2011 15:22

Hi hi så liten han blev. Det gör du rätt i..strunta i dessa som gnäller.
Ha en trevlig helg
Kram

http://savebling.blogspot.com

 
Gerd

Gerd

16 september 2011 22:45

Godkväller, jag sa ju det förut, de e te å skita i, sa han som fick e pessepotta i julklapp.....
Du är go du, Bless, glöm inte det. /Gerd

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
simona

simona

16 september 2011 22:54

Din trasselsudd blev ju riktigt söt när du klippte honom:)) Kram

http://pagottochont.blogspot.com

 
kickssons

kickssons

16 september 2011 23:16

Usch för dessa 'vi vet & kan bäst människor'.. Men de lever säkert ett mycket trist liv & kan inte annat än gnälla.. Hoppas lilla vofsingen inte kommer att frysa...Kram ♥♥♥

http://kickssons.bloggplatsen.se

 
Andersonskan

Andersonskan

17 september 2011 08:43

Ser kallt ut.
Klä på han, klä på han...
Yllertröja..minst! :)))
Kram

http://andersonskan.bloggplatsen.se

 
optimist

optimist

17 september 2011 09:11

Oj, jag tycker nästan synd om din lilla söta vovve nu. Alldeles kal, klart att han fryser och nu till hösten och allting.
Ser du inte att han ser lite frågande och undrande ut? Varför, matte?
Kram och trevlig helg.

http://optimist.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Måna

17 september 2011 09:55

Nu skiner solen så då fryser han nog inte. Ha en skön lördag! KraMen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blessingsrehab - 22 juni 2014 13:02


  Skriver lite tafatt några rader för att vänja mig vid att skriva lite bloggeri igen. Hjärtröttheten är nu utredd hos proffsen och det är ju som jag sagt hela tiden. Men ni vet hur det är. Det skall ältas och läsas och skickas hit o dit och sen ...

Av blessingsrehab - 16 juni 2014 11:06

  Jag fick nog helt enkelt bloggtorka och annat som jag glömt av. Men nu känns det roligt att skriva igen. Så jag hoppas att det blir konternuerligt. Lite update då. Lilltösa har börjat på gymnasium och läser till stylist. Jag kommer att lägga ...

Av blessingsrehab - 15 juni 2014 12:40


  Hej alla gamla och förhoppningsvis nya bloggarvänner.   Länge sedan Blessing lade händerna på tangentbordet för att beskriva vardagen och dela livet från den Värmländska "hufvudstaden".   Jag undrar vilka av de gamla kamraterna som är kva...

Av blessingsrehab - 11 augusti 2013 11:40


  Augusti älskade augusti..Ännu bättre september, oktober, november      Vilken sommar vi har haft. Nu måste väl ändå soldyrkarna vara glada? Jo jag har lidit. Och idag ör det 17 grader ute och jag tycker det är skönt. Jag älskar att solen ly...

Av blessingsrehab - 14 juli 2013 14:49


  Och faktiskt så hade jag Gevalia att bjuda på hehe! Stortösa ringde på förmiddagen igår och sa att hon längtade efter mami.Droskföraren är gammal bekant och det var riktigt trevligt.   Lilltösa blev riktigt glad.Hon har börjatsommarjobba in...

Ovido - Quiz & Flashcards