Alla inlägg den 18 november 2011

Av blessingsrehab - 18 november 2011 10:00


By the way jag glömde ju att visa halsduken jag svängde ihop i veckan!

        Klicka för större 

Det låter lite som att man slänger ihop en kaka hehe..Men vet ni, på kvällarna så sitter och jag och har något i händerna nästan jämt. Det motar bort mycket svarta och gråa tankar.


Jo, vi åker till Oslo. Har fått en lånebil över helgen.

Måste pussa på stortösa, det var så länge sedan sist. Om jag inte har fel vill ungen ha hjälp med gardiner. Hon bad mig om att kolla linneskåpet om det fanns några fula gardiner som jag inte ville ha! Hahaha

Jag har inga fula gardiner sa jag!..


Men vi skall nog finna på en lösning..


Den här började jag på igår kväll. Ni ser säkert vad det skall bli. Det får bli min terapi uppe i Norge..

Sidenbanden i remsor som jag köpte på symässan skall få plats lite här odär är tanken..

men tanken är ännu bara tanken..

Vi får la se vad det blir på vägens gång...


Trevlig helg mina fina Blooggers.


Blessings    

Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards