Alla inlägg den 30 maj 2011

Av blessingsrehab - 30 maj 2011 04:00


                   

Inte så att jag var helt oförberedd.

Men nu har den fule inte varit så aktiv i sina försök att krossa och förnedra på ett ganska långt tag.

Dock ger du han lillfingret, så där lite oskyldigt kan du varaa säker på att han tar hela dina hand och släpper den inte. Han stressar inte, han har tid att vänta. Han väntar bara efter seger i slutändan. 

Han är en frestare av stora mått och lockar och pockar och förklär sig till ljusets ängel.


Jag är så besviken. Så förbannad att han lyckades igen..Åhh min älskade vän. jag orkar inte tänka på framtiden.

Idag är sorg i mitt hjärta. Inte bara för dig. För mig med. 

Det känns om en liten jordbävning har drabbat oss. Allt som var uppbyggt skall nu behöva renoveras igen.

Blessed be you, your precious one.


Var nyktra och vaksamma. Er motståndare djävulen går omkring som ett rytande lejon och söker efter vem han skall sluka.
Gör motstånd mot honom, orubbliga i tron, och tänk på att era bröder här i världen utstår samma lidanden. 
1 Petrusbrevet 5:8,9

 

 

Blesssings Blooggers..I`l be back stronger than before..<3

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards