Alla inlägg den 19 oktober 2012

Av blessingsrehab - 19 oktober 2012 12:23


Men jag vill verkligen Inte inte inte...

Men jag Måste, måste, måste.

Jag längtar hem redan innan jag åkt iväg :0


Jag skulle varit färdig och ute för länge sedan, men en seg gegga av handlingsförlamning stoppar mig ideligen. Okså all värk förövrigt. Men geggan av handlingsförlamnde är nog värst.


Jag måste övervinna detta trots allt. Annars blir det konsekvenser i ekonomi och annt strul om jag inte fixar vissa ting idag.

Idag önskar jag att jag hade en assistent som kunde göra allt detta för mig. Då hade min kropp slappnat av och värken och kraven blivit i harmoni med varandra mycket snabbare.


Nu måste jag göra mig iordning. Jag kommer att klara det. Jag skall klara det...


En enkel sak som ett vackert tyg kan få mig att fokusera på trevligare ting.


                        


Blessings Blooggers..

Ovido - Quiz & Flashcards