Direktlänk till inlägg 26 november 2012

Hej blooggers :)

Av blessingsrehab - 26 november 2012 10:15


Bloggen har inte varit prio nr ett på ett tag.

Igår insåg jag att det är första advent till helgen!! Men var är snön någonstans? Detta ivriga regn som hela tiden vägrar att ge upp.

Det bästa med regn är att man inte slipper skrapa rutor, men det kan jag stå ut med bara det kan bli lite vinter tack ;)..


Och så dagens nyhet då!


Jag tror vi är med smått hihi...

 


Puppera har börjat växa och hon drar sig undan lite från kinesen. Han luktar x-tra mycket på kattan. Så nått är i görningen.

Förhoppningsvis♥


Oki vänner God Bless You Today.


Blessing.

 
 
paloma

paloma

26 november 2012 11:06

Skall katten få smått? vad mysigt<3 här regnar det med, men solen tittar fram lite nu...ler! Ingen snö vill vi ha....jo på lucia det räCker bra! KRAM

http://www.paloma.bloggplatsen.se

 
Piedra

Piedra

26 november 2012 11:41

Orkar inte själv med bloggen nu. För mycket elände. Kram! ♥

http://piedra.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

http://wiolettan.bloggplatsen.se

26 november 2012 12:00

Det blir så ibland med bloggen, hinner inte, orkar inte eller något annat.
Det ska bli en mild vinter så snön kanske dröjer. Bara kanske.
Så roligt med katten, kattungar är ju nästan det mjukaste som finns. Fin bild av en fin katt.
Kram till dig.

 
GeddFish

GeddFish

26 november 2012 23:39

Sen kommentar. Bättre sent än aldrig. Njuter av gospeltonerna än...
Din Doris är exakt som Mia var. Mysigt. Kraaaam♥

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
sara

sara

27 november 2012 03:06

Fiiiiiiin kisse! Kram

http://sarastankar.bloggplatsen.se

 
Simona

Simona

27 november 2012 07:01

Vad kul för Doris och dig att det blir tillökning i familjen :))
Jag är nöjd så länge inte snön kommer "ler" Men hörde på tv i alla fall att snön ska vara i antågandes nu nästan över hela Sverige.... Kram ♥

http://pågottochont:blogspot.com

 
paloma

paloma

27 november 2012 13:07

Här spöregnar det och har gjort så hela dagen! Trist och kallt! Skall till kyrkogården nu, min sons födelsedag<3 kram

http://www.paloma.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

27 november 2012 23:36

Kattungar, så ljuvligt♥
Men nu kommer snön! i alla fall här ;) bra taimat så här till Advent, men jag gillar inte att köra bil i snökaos! :(

Kram på dej♥

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Bling

Bling

28 november 2012 12:49

Så söta dom kommer att vara :)) ifall?..det är något på G.Hon ser ut att må gott Doris, nästan så jag vill bli gravid själv ha ha..nä skojar :D Regn ja :/ vi har EN årstid numera, det verkar inte bättre, tråkigt.
Roligt att du gillade boken, den är väldigt bra skriven..skulle nog inte funka annars med såna stôllar.
Kram ♥♥♥

http://savebling.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blessingsrehab - 22 juni 2014 13:02


  Skriver lite tafatt några rader för att vänja mig vid att skriva lite bloggeri igen. Hjärtröttheten är nu utredd hos proffsen och det är ju som jag sagt hela tiden. Men ni vet hur det är. Det skall ältas och läsas och skickas hit o dit och sen ...

Av blessingsrehab - 16 juni 2014 11:06

  Jag fick nog helt enkelt bloggtorka och annat som jag glömt av. Men nu känns det roligt att skriva igen. Så jag hoppas att det blir konternuerligt. Lite update då. Lilltösa har börjat på gymnasium och läser till stylist. Jag kommer att lägga ...

Av blessingsrehab - 15 juni 2014 12:40


  Hej alla gamla och förhoppningsvis nya bloggarvänner.   Länge sedan Blessing lade händerna på tangentbordet för att beskriva vardagen och dela livet från den Värmländska "hufvudstaden".   Jag undrar vilka av de gamla kamraterna som är kva...

Av blessingsrehab - 11 augusti 2013 11:40


  Augusti älskade augusti..Ännu bättre september, oktober, november      Vilken sommar vi har haft. Nu måste väl ändå soldyrkarna vara glada? Jo jag har lidit. Och idag ör det 17 grader ute och jag tycker det är skönt. Jag älskar att solen ly...

Av blessingsrehab - 14 juli 2013 14:49


  Och faktiskt så hade jag Gevalia att bjuda på hehe! Stortösa ringde på förmiddagen igår och sa att hon längtade efter mami.Droskföraren är gammal bekant och det var riktigt trevligt.   Lilltösa blev riktigt glad.Hon har börjatsommarjobba in...

Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2012 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards