Direktlänk till inlägg 29 november 2012

Thihi det snöar lätt över Karlstad!

Av blessingsrehab - 29 november 2012 13:25


Äntligen har det blivit lite kallare så vi slipper regnet..

Det har börjat lägga sig så fint på marken men jag hoppas på mer. Uppehåll just nu.


Såg uppdrag granskning igår.

Vila i Frid William Petzell..

Narkomanvården är det ingen som egentligen vill tampas med. Det ligger fördomar hos politikerna och noll koll.


Tacksam till SVT att de belyser  programmet helt naket.


               

 

Som anhörig till en missbrukare blir tiden din största vän eller fiende beroende var brukaren befinner sig. Aktiv eller nykter!


Blessings blooggers


 
 
Piedra

Piedra

29 november 2012 16:03

Så sant det där med tiden!
Här snöar det inte - än - gudskelov!
Kram! <3

http://piedra.bloggplatsen.se

 
Kaisa

Kaisa

29 november 2012 17:55

Såg också programmet... Lite lätt snötäckta trädgrenar har jag just nu utanför mitt fönster... Kram, kram

http://andestyrka.blogspot.com

 
Ingen bild

Love

29 november 2012 19:18

Kylan kommer så sakta krypande och lite snö har vi som lyser upp.
Städning påbörjad i dag och gardiner som stryks.
Va roligt om du får små kissebollar. Har du haft kattungar förrut? Jag saknar min tid som kattuppfödare helt ljuvligt att få vara med om men så sorgligt när dom skulla flytta. Har ju katter båda i Spanien o Österrike mm efter våra.
Ska göra iordning album till Leif i morgon och ta med gott kaffebröd när jag är där o välkomnar honom. Vet att han blir bra omhändertagen där av folk med kunskap o empati.
Att anhöriga till missbrukare av alla slag lider och känner att samhället inte ställer upp med resurser är katastrofalt och oacceptabelt.
Ha en riktigt mysig o skön helg
Kram min kära vän.

 
Kikkan

Kikkan

30 november 2012 01:42

Har inte hängt med alls på vad som visas på svensk TV, hinner inte med allt, men om någon vecka borde livet vara tillbaka som vanligt igen då julmarknader etc över "överstökade". Ha en riktigt bra helg. Londonkramar Kikkan ♥♥♥

http://kickssons.bloggplatsen.se

 
Bling

Bling

1 december 2012 08:41

Nu är det vinter ja =))) tittade också på programmet..jo tack, jag har mött många inskränkta med fördomar, det sämsta är när dom vill ha kvar dom =)( även om det kanske är helt fel :O och vägrar ta in nytt.
Lördagskram ♥♥♥

http://savebling.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blessingsrehab - 22 juni 2014 13:02


  Skriver lite tafatt några rader för att vänja mig vid att skriva lite bloggeri igen. Hjärtröttheten är nu utredd hos proffsen och det är ju som jag sagt hela tiden. Men ni vet hur det är. Det skall ältas och läsas och skickas hit o dit och sen ...

Av blessingsrehab - 16 juni 2014 11:06

  Jag fick nog helt enkelt bloggtorka och annat som jag glömt av. Men nu känns det roligt att skriva igen. Så jag hoppas att det blir konternuerligt. Lite update då. Lilltösa har börjat på gymnasium och läser till stylist. Jag kommer att lägga ...

Av blessingsrehab - 15 juni 2014 12:40


  Hej alla gamla och förhoppningsvis nya bloggarvänner.   Länge sedan Blessing lade händerna på tangentbordet för att beskriva vardagen och dela livet från den Värmländska "hufvudstaden".   Jag undrar vilka av de gamla kamraterna som är kva...

Av blessingsrehab - 11 augusti 2013 11:40


  Augusti älskade augusti..Ännu bättre september, oktober, november      Vilken sommar vi har haft. Nu måste väl ändå soldyrkarna vara glada? Jo jag har lidit. Och idag ör det 17 grader ute och jag tycker det är skönt. Jag älskar att solen ly...

Av blessingsrehab - 14 juli 2013 14:49


  Och faktiskt så hade jag Gevalia att bjuda på hehe! Stortösa ringde på förmiddagen igår och sa att hon längtade efter mami.Droskföraren är gammal bekant och det var riktigt trevligt.   Lilltösa blev riktigt glad.Hon har börjatsommarjobba in...

Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2012 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards