Alla inlägg den 11 juni 2012

Av blessingsrehab - 11 juni 2012 07:15


Och så den där jobbiga frågan som man får när man kallpratar ytligt med någon!

Vad skall ni göra i sommar då, skall ni åka på semester någonstans?


Jag har min familj på västkustens pärla utanför gbg. Men det räknas inte riktigt som semester, vi är bara där och hälsar på som vanligt.

I år säger som det är. Nej vi har inte råd.

Kanske inte ens råd att åka ner till mamma.

Har knappt att få det att gå runt ändå. Men vi lider ingen brist på föda och boplats.

Det är bara tråkigt att det oroar i mellangärdet mesta delen. Speciellt när man har en tonåring som gärna vill göra utflykter mm.

Thats life, för många mina vänner.


Är så glad att värmland är så vackert. Man kan packa picknick-korgen och besöka fina smultronställen.


Här är Mariebergskogen Vid vänern strand.

  


Blessings



Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards