Alla inlägg den 3 februari 2013

Av blessingsrehab - 3 februari 2013 13:07


Som ni vet ni som läser min blogg är Lilltösa duktig i färg och form.

Nu upptar hennes intresse för ansiktsmålning.


Här är lite expempel på när stortösa fick vara modell senaste besöket hemma i Karlstad-

 


   



En av lilltösas många variabla färgkombinationer...

 


Idag Söndag..Pluggdag för min lilla sprattelgumma. Men vet ni vad hon gör för att slippa?

Jo hon städar huset haha..Vilket hon inte behöver, men som gör mig tacksam. Men hon måste plugga ååå jag blir så stressar när hon flyger omkring....

What a girl I have...När jag säger att hon skall städa då gör hon något annat och när jag säger att hon skall plugga så städar hon...Revolt eller..


Dagen är inte slut..Men  jag är det redan ;)


Blessings på vilodagen Kära Blooggers ♥ 

Ovido - Quiz & Flashcards