Direktlänk till inlägg 19 maj 2011

Vi skall bila jag och lilltösa. :)

Av blessingsrehab - 19 maj 2011 22:31


Ja, nu äntligen skall vi komma iväg till mellansonen i Härnösand.

Det är cirka 60 mil så vi får starta tidigt.

Vi skall fina hans nya lya, och gå på en spelning som han har på lördagen..Attans va skòj de skall bli.


Skall försöka komma ihåg kameran så att ni får se lite bilder från Västernorrland. Jag har aldrig besökt dem på våren någon gång..

Japp i dapp. Skojigt är oxå att många expressenbloggare har letat nya platser. Det är ju bara ett klick borta så att säga hehe..

Vi har blivit ett fint gäng vi som har bloggat kvar några år ju..


Lämnar med orden. På återseende vänner. Och NEJ! jag tror inte att jorden går under den 21 maj.


 

Take care...Vi hörs om några dagar tror jag..Bye Bye...Blessing  


 
 
Ingen bild

Pane/ Jane

20 maj 2011 07:50

Halloj!

önskar dig en trevlig resa. Det var länge sen jag var inne på bloggen men har haft problem att komma in på expressen :( men nu blir det ju ändring på det :) Kramisar

 
hanne-may

hanne-may

20 maj 2011 09:05

Gomorgon! Ha en riktig fin resa och njut! KRAM

http://may-hanne.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

optimist

20 maj 2011 09:38

Hej Blessing! Tack för adressen. Tror säkert att du ska trivas här, men så ovant det känns att hitta dina inlägg, de ligger ju inte efter varandra, eller kanske jag som inte kan. Trevlig tripp till mitt hemlandskap Ångermanland. Där är det vackert, fast våren har inte kommit så långt som här i S-berg. Jordens undergång den 21:a? I Bibeln står det: "om den stunden vet ingen utom Herren allena". Kram från optimist

 
Ingen bild

Simona

20 maj 2011 14:37

Hejsan!

Nu har jag fixat en ny blogg...
http://pågottochont.blogspot.com/
Hoppas ni får det trevligt i Härnösand:)

Kram

 
Piedra (f d Snosse)

Piedra (f d Snosse)

20 maj 2011 14:41

Hej! Nu har jag dragit igång en nygammal blogg: http://enplatsilivet.blogspot.com/ Välkommen dit när du har tid. Jobbigt som tusan att försöka få ordning på den - ju mer jag pillar desto värre ser den ut. Kram!

http://enplatsilivet.blogspot.com

 
Kaisa

Kaisa

20 maj 2011 15:59

Hoppas du har det gott... Här fortsätter jag sätta mig in i alla nyheter, länkar, följa, och allt vad det är....

Kram / Kaisa ♥

http://andestyrka.blospot.com

 
paloma

paloma

20 maj 2011 21:20

Halloj! Trevligt med en resa för er! Hoppas ni får en härlig helg! Jaaa? Vi får väl se i morgon? Om vår värd är kvar? hehe,, hoppas det! KRAM

http://bloggplatsen.se

 
Bling

Bling

20 maj 2011 22:50

Go kväll
Ha en trevlig helg :)
Kram

http://savebling.blogspot.com

 
Ingen bild

vetingenbraaliasjustnu

20 maj 2011 23:52

Hej

 
Ingen bild

nakkik

21 maj 2011 16:45

Hej!Hoppas allt är bra uppe i Härnösand. Jag har lyckats ta bort hela min bloggplatsen.blogg av misstag. Håller på att skaffa en ny blogg, återkommer till Dig med nya adressen så snart jag har lyckats fixa den. Kramar ♥♥♥

 
paloma

paloma

22 maj 2011 11:47

Halloj! Hoppas du haft en härlig helg! KRAM

http://bloggplatsen.se

 
paloma

paloma

23 maj 2011 08:43

Godmorgon! Kommer bara in och önskar dig en trevlig måndag! kram ds,.. hur satte du in länkarna till våra bloggar? jag fattar nada!!?? som vanligt! ds hehe

http://bloggplatsen.se

 
Ingen bild

RackarTuss

23 maj 2011 13:10

Hej hej!
RackarTuss

 
Geddfish

Geddfish

23 maj 2011 18:46

Ha det så gott!
Geddan-kram

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
Ingen bild

KeA

23 maj 2011 19:09

Hej Bless!
Fin blogg du har här!

Kram från KeA

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blessingsrehab - 22 juni 2014 13:02


  Skriver lite tafatt några rader för att vänja mig vid att skriva lite bloggeri igen. Hjärtröttheten är nu utredd hos proffsen och det är ju som jag sagt hela tiden. Men ni vet hur det är. Det skall ältas och läsas och skickas hit o dit och sen ...

Av blessingsrehab - 16 juni 2014 11:06

  Jag fick nog helt enkelt bloggtorka och annat som jag glömt av. Men nu känns det roligt att skriva igen. Så jag hoppas att det blir konternuerligt. Lite update då. Lilltösa har börjat på gymnasium och läser till stylist. Jag kommer att lägga ...

Av blessingsrehab - 15 juni 2014 12:40


  Hej alla gamla och förhoppningsvis nya bloggarvänner.   Länge sedan Blessing lade händerna på tangentbordet för att beskriva vardagen och dela livet från den Värmländska "hufvudstaden".   Jag undrar vilka av de gamla kamraterna som är kva...

Av blessingsrehab - 11 augusti 2013 11:40


  Augusti älskade augusti..Ännu bättre september, oktober, november      Vilken sommar vi har haft. Nu måste väl ändå soldyrkarna vara glada? Jo jag har lidit. Och idag ör det 17 grader ute och jag tycker det är skönt. Jag älskar att solen ly...

Av blessingsrehab - 14 juli 2013 14:49


  Och faktiskt så hade jag Gevalia att bjuda på hehe! Stortösa ringde på förmiddagen igår och sa att hon längtade efter mami.Droskföraren är gammal bekant och det var riktigt trevligt.   Lilltösa blev riktigt glad.Hon har börjatsommarjobba in...

Ovido - Quiz & Flashcards