Direktlänk till inlägg 23 november 2011

Det förflutna har hunnit ikapp igen...

Av blessingsrehab - 23 november 2011 10:30


Men denna gång låter jag det inte springa före mig..

Jag gör som med hunden, den skall gå fot eller tre steg bakom. Punkt slut.


Jag har den styrkan nu att hålla ett visst avstånd.


Idag blir det en ansträngande dag rent psykist. Men förhoppningsvis skall väl jag få några veckors andningsrum.


                                               


Blessings Bloogger....   



 
 
Piedra

Piedra

23 november 2011 11:29

Vad kan man göra annat än att kämpa på, hur tungt det än är? Enda fördelen man har är att man gått igenom mycket förut och någonstans inom sig vet att man kommer att överleva även den här gången. Skickar dig stora styrkekramar! ♥

http://piedra.bloggplatsen.se

 
paloma

paloma

23 november 2011 11:45

Ja våra synder tar han ju på sig..Men i bland känns fet tungt!!! och man tvekar!! hoppas det går bra för dig i dag..det du skall göra! kram

http://www.paloma.bloggplatsen.se

 
Bling

Bling

23 november 2011 14:05

Talande bilder
önskar dej en dag som blir till det bästa, vad du nu ska göra.
Kramar i massor.

http://savebling.blogspot.com

 
Ingen bild

eva

23 november 2011 18:21

HOPPAS ALLT HAR GÅTT BRA . Trots det tuffa och jobbiga, så hoppas och ber jag, att din inre styrka övevinner detta <3

kramar om!

 
Kaisa

Kaisa

23 november 2011 18:39

Hoppas du är vi gott mod och att det gått bra........ KRAM ♥

http://andestyrka.blogspot.com

 
optimist

optimist

23 november 2011 20:34

Ibland blir det bara nästan för mycket. Det känns som om tron ska prövas.
Du gör helt rätt med hunden, så det är bra taktik. Fint att du känner att du orkar. En dag i taget.
Rolig och talande teckningar.
Många varma kramar till dig.

http://optimist.bloggplatsen.se

 
Ariel

Ariel

24 november 2011 11:27

Kom att tänka på den där historien om fotspåren i sanden. När mannen trodde att gud lämnat honom, fast egentligen hade han burit honom.

Kramar till dig!

<3

http://www.arielsblogg.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blessingsrehab - 22 juni 2014 13:02


  Skriver lite tafatt några rader för att vänja mig vid att skriva lite bloggeri igen. Hjärtröttheten är nu utredd hos proffsen och det är ju som jag sagt hela tiden. Men ni vet hur det är. Det skall ältas och läsas och skickas hit o dit och sen ...

Av blessingsrehab - 16 juni 2014 11:06

  Jag fick nog helt enkelt bloggtorka och annat som jag glömt av. Men nu känns det roligt att skriva igen. Så jag hoppas att det blir konternuerligt. Lite update då. Lilltösa har börjat på gymnasium och läser till stylist. Jag kommer att lägga ...

Av blessingsrehab - 15 juni 2014 12:40


  Hej alla gamla och förhoppningsvis nya bloggarvänner.   Länge sedan Blessing lade händerna på tangentbordet för att beskriva vardagen och dela livet från den Värmländska "hufvudstaden".   Jag undrar vilka av de gamla kamraterna som är kva...

Av blessingsrehab - 11 augusti 2013 11:40


  Augusti älskade augusti..Ännu bättre september, oktober, november      Vilken sommar vi har haft. Nu måste väl ändå soldyrkarna vara glada? Jo jag har lidit. Och idag ör det 17 grader ute och jag tycker det är skönt. Jag älskar att solen ly...

Av blessingsrehab - 14 juli 2013 14:49


  Och faktiskt så hade jag Gevalia att bjuda på hehe! Stortösa ringde på förmiddagen igår och sa att hon längtade efter mami.Droskföraren är gammal bekant och det var riktigt trevligt.   Lilltösa blev riktigt glad.Hon har börjatsommarjobba in...

Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards