Direktlänk till inlägg 15 juni 2012

Jobbar fortfarande på att bli arg..

Av blessingsrehab - 15 juni 2012 06:30


På ett mer konstruktivt sätt. Men det går inge vidare.

Ligger mer och retar mig på att taket som igentligen skall vara vitt har blivit skitvitt..Men har inte lust att betala för att få det målat.

Blev irriterad men så mycket längre kom jag inte..Suck!!


Detta hade varit mysigare att ligga och titta på. Då kan fantasin få lite spelrum.

              


Men att stirra på ett skitvitt målat gammalt betongtak tar död på all fantasi.


Ja, mina vänner. Nu är jag ju just ingen glädjespridare på bloogen tyvärr.

Kan inte hjälpa det. Kan inte spela teater. Måste bara spy galla över tangentbordet och ut i rymden.

Hav tålamod med mig det går över..;) 


Blooggers tack för titten..Bless

 
 
GeddFish

GeddFish

15 juni 2012 08:02

Du är så skön, i din argsinthet.....
Det är ju så de ska va!
Man ska inte behöva förställa sig.
Vi lever här och nu och mår som vi mår.
Tyvärr blev du väl inte arg på mig nu, det hade du behövt, grrrrrr.
Nä, jag klappar om dig, fina du ;) ♥...♥

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
Ingen bild

Simona

15 juni 2012 09:32

Det är jobbigt att ha en /använda sig av en fasad som inte stämmer överens med verkligheten. Man orkar inte i längden gå omkring å låssas att allt är på topp typ. Kram

 
Kaisa

Kaisa

15 juni 2012 09:46

Jag tror att det är svårt att hantera motståndets väg, vi glömmer så lätt att vi kan förändra tanken till det som skapat motståndet. Vänd ditt huvud upp mot det "skitvita" taket och se allt det som taket gått igenom genom åren och tyck om det. Le mot taket, låt kärleken få göra som den vill med livet.

Stor kram på dig blessen! ♥.♥

http://andestyrka.blogspot.com

 
blessingsrehab

blessingsrehab

15 juni 2012 11:37

kAISA...Det kan jag ju inte göra, jag försöker ju hitta ilska till att hantera andra ting ju..Inte bryr jag mig om taket. I så fall vill jag nog veta vad väggarna har att tala om ;)

http://Blessingsrehab.bloggplatsen.se

 
Bling

Bling

16 juni 2012 12:01

Heja på det sämsta fotbollslaget hi hi nä jag skojar. SKRIVA är bra om något.. för att få ur sig, och som vanligt skriver vi om vad vi vill ♥ Man får vara i det som är ..många gånger när inget hjälper, tror det kan låsa sig om man vill för mycket och krôpp och hôvve vill något annat.
Kram ♥

http://savebling.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blessingsrehab - 22 juni 2014 13:02


  Skriver lite tafatt några rader för att vänja mig vid att skriva lite bloggeri igen. Hjärtröttheten är nu utredd hos proffsen och det är ju som jag sagt hela tiden. Men ni vet hur det är. Det skall ältas och läsas och skickas hit o dit och sen ...

Av blessingsrehab - 16 juni 2014 11:06

  Jag fick nog helt enkelt bloggtorka och annat som jag glömt av. Men nu känns det roligt att skriva igen. Så jag hoppas att det blir konternuerligt. Lite update då. Lilltösa har börjat på gymnasium och läser till stylist. Jag kommer att lägga ...

Av blessingsrehab - 15 juni 2014 12:40


  Hej alla gamla och förhoppningsvis nya bloggarvänner.   Länge sedan Blessing lade händerna på tangentbordet för att beskriva vardagen och dela livet från den Värmländska "hufvudstaden".   Jag undrar vilka av de gamla kamraterna som är kva...

Av blessingsrehab - 11 augusti 2013 11:40


  Augusti älskade augusti..Ännu bättre september, oktober, november      Vilken sommar vi har haft. Nu måste väl ändå soldyrkarna vara glada? Jo jag har lidit. Och idag ör det 17 grader ute och jag tycker det är skönt. Jag älskar att solen ly...

Av blessingsrehab - 14 juli 2013 14:49


  Och faktiskt så hade jag Gevalia att bjuda på hehe! Stortösa ringde på förmiddagen igår och sa att hon längtade efter mami.Droskföraren är gammal bekant och det var riktigt trevligt.   Lilltösa blev riktigt glad.Hon har börjatsommarjobba in...

Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards