Direktlänk till inlägg 22 oktober 2012

God måndag kära blooggers♥

Av blessingsrehab - 22 oktober 2012 11:09


Blessings ;) 


 
 
Kaisa

Kaisa

22 oktober 2012 11:45

God måndag på dig, jag läser tillbaka och läser om gastroskopin och övervikten, operation osv.... Jag gjorde gastro för flera år sedan och det var sannerligen ingen höjdare... Genom att tagit bort grädde och fet mat, godis så går jag ner 2 kg i månaden, det är inte svårt bara man hittar sitt egna sätt. Jag hade en övervikt på 25 kg när jag började, nu förstår jag inte varför jag inte att jag lät det gå så långt som det gjorde. Men det är aldrig försent att starta. Men bantning det tror jag inte är bra varken för kropp eller själ, att ändra sin kost och sina vanor är enligt mig det bästa och det mest varaktiga sättet att få en stabil och passande vikt. Kram på dig!

http://andestyrka.blogspot.com

 
tingelingelingan

tingelingelingan

22 oktober 2012 12:04

Tack för att du tittat förbi min blogg och gett mig några tänkvärda ord. Jag vet att allt du skriver stämmer, jag försöker att inte bry mig, jag vet att jag gör allt jag kan för sonen, och pappan ställer bara till elände. Ändå blir man ledsen och nertryckt av att nån kastar på en att allt man gör är fel. (Trots att jag vet att just han är stans största looser) Medberoendet är jättesvårt att bli av med till 100%, men det lättaste just nu är att bara inse att han faktiskt inte förstår bättre. Tack och lov har jag min underbare man som gör allt för mig och familjen. Ha en bra dag. Kram E

http://tingelingelingan.bloggplatsen.se

 
Piedra

Piedra

22 oktober 2012 12:35

Vilken urgullig bild! Kram! ♥

http://piedra.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

23 oktober 2012 00:17

Tack snälla! jag har både gått vilse i pankakan & fejat på bland kablar & teknik bråte ha ha...
Nu snart ska jag snart lägga mej & vänta på skulptören! bläää för han! ;(
Kram & fin tisdag på dej!♥ /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
paloma

paloma

23 oktober 2012 11:11

Så sant<3 kram ds vilken fin bild ds

http://www.paloma.bloggplatsen.se

 
GeddFish

GeddFish

23 oktober 2012 11:30

Fina goa Bless! Jag läste några goda råd från en pilgrimsvandrare:
"Alla dieter, släng er i väggen, gå Caminon!"
Jag kan säga, att jag gick upp ett kg *ler*
Varma pilgrimskramar! ♥ Njuter hemma av Nuet ♥

http://gerd-geddfish.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blessingsrehab - 22 juni 2014 13:02


  Skriver lite tafatt några rader för att vänja mig vid att skriva lite bloggeri igen. Hjärtröttheten är nu utredd hos proffsen och det är ju som jag sagt hela tiden. Men ni vet hur det är. Det skall ältas och läsas och skickas hit o dit och sen ...

Av blessingsrehab - 16 juni 2014 11:06

  Jag fick nog helt enkelt bloggtorka och annat som jag glömt av. Men nu känns det roligt att skriva igen. Så jag hoppas att det blir konternuerligt. Lite update då. Lilltösa har börjat på gymnasium och läser till stylist. Jag kommer att lägga ...

Av blessingsrehab - 15 juni 2014 12:40


  Hej alla gamla och förhoppningsvis nya bloggarvänner.   Länge sedan Blessing lade händerna på tangentbordet för att beskriva vardagen och dela livet från den Värmländska "hufvudstaden".   Jag undrar vilka av de gamla kamraterna som är kva...

Av blessingsrehab - 11 augusti 2013 11:40


  Augusti älskade augusti..Ännu bättre september, oktober, november      Vilken sommar vi har haft. Nu måste väl ändå soldyrkarna vara glada? Jo jag har lidit. Och idag ör det 17 grader ute och jag tycker det är skönt. Jag älskar att solen ly...

Av blessingsrehab - 14 juli 2013 14:49


  Och faktiskt så hade jag Gevalia att bjuda på hehe! Stortösa ringde på förmiddagen igår och sa att hon längtade efter mami.Droskföraren är gammal bekant och det var riktigt trevligt.   Lilltösa blev riktigt glad.Hon har börjatsommarjobba in...

Ovido - Quiz & Flashcards